اعدام زندانیان سیاسی در زندان زاهدان را محکوم ‌کنیم!

روز گذشته ٣ زندانی سیاسی بلوچ، در زندان زاهدان اعدام شدند.

خبرگزاری فارس وابسته به نیروهای سرکوب رژیم، در خبری که در این رابطه منتشر ساخت نوشت: “پرونده اين سه نفر تروريست با طی مراحل قانونی و برگزاری چندين جلسه دادگاه و دفاع متهمان از خود انجام گرفت که در نهايت منجر به صدور رای اعدام شد. حکم اعدام اين سه نفر تروريست پس از تاييد ديوان عالی کشور سحرگاه امروز اجرا شد”.

این دروغی آشکار است.

همگان می‌دانند که این اعدام، پاسخ رژیم به انفجار بمبی است که روز شنبه منجر به کشته شدن حامل آن و دو بسیجی گردید و رژیم تنها برای انتقام گرفتن، ٣ زندانی را که در دستان‌اش اسیر بودند، تنها یک روز بعد به جوخه‌های اعدام سپرد.

همه می‌دانند که در زندان‌های جمهوری اسلامی، زندانیان برای اعتراف به پرونده‌هایی که بازجویان برای آن‌ها تهیه کرده‌اند، مورد شکنجه قرار گرفته تا به آن‌چه که آن‌ها می‌خواهند به اصطلاح اعتراف کنند.

همه می‌دانند که عموم زندانیان سیاسی به‌ویژه در کردستان، خوزستان و بلوچستان هرگز از محاکمه‌ای عادلانه برخوردار نبوده‌اند.

ما بر این عقیده‌ایم که وضعیت کنونی بلوچستان، ریشه در نابرابری طبقاتی و تبعیض‌های ملی دارد. همان‌طور که در خوزستان و کردستان شاهد این وضعیت هستیم. ما بر این عقیده‌ایم که تنها سرنگونی انقلابی حکومت اسلامی به‌دست توده‌های مردم و برقراری حکومت شورایی کارگران و زحمتکشان می‌تواند به نابرابری طبقاتی و تبعیض‌های ملی پایان دهد.

راه رهایی کارگران و زحمتکشان بلوچ همبستگی با دیگر کارگران و زحمتکشان ایران است.

سازمان فدائیان (اقلیت) ضمن محکوم کردن اعدام ٣ زندانی سیاسی بلوچ، خواستار آزادی فوری و بی‌قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی می‌باشد.

سرنگون باد رژیم  جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فداییان (اقلیت)

١ آبان ۱۳۹۱

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.