تهدید، سرکوب و تعرض به زنان را محکوم می کنیم

جمهوری اسلامی بار دیگر با فراخواندن چکمه‌پوشان‌اش در سطح خیایان ها، تهدید و سرکوب عریان زنان را از سر گرفته است.

هر ساله و به ویژه با نزدیک شدن به فصل گرما، جمهوری اسلامی چماق بدحجابی را بلند کرده و با این چماق زنان جامعه را سرکوب و تحقیر می‌کند. امسال نیز بلندگوهای‌ تبلیغاتی رژیم برای تشدید سرکوب و سلب امنیت زنان کشور بیش از گذشته به صدا درآمده است.

در ادامه فضا سازی های مشمئز کننده موجود علیه زنان، نمایندگان برگزیده خامنه ای نیز طی هفته های اخیر، از تریبون های نماز جمعه تحت پوشش مقابله با “بدحجابی” تشدید سرکوب زنان را موعظه کردند. علاوه بر این، سناریوی تشدید سرکوب زنان، با بسیج گله های حزب الله و اعلام راهپیمایی آنان پس از اقامه نماز جمعه ۲۶ خرداد از درب اصلي دانشگاه تهران به سوي ميدان انقلاب، تکمیل گردید. در اطلاعیه انصارحزب الله تهران آمده است: “این راهپيمايي در حمايت و قدرداني ازاقدامات غيرتمندانه و هوشمندانه اخير نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران [بخوان اقدامات سرکوبگرانه] درمقابله با عوامل ابتذال فرهنگي و همچنين در اعتراض به انفعال دستگاههاي متولي فرهنگ و به خصوص رسانه ملي صورت مي پذيرد”.

جلادان و ددمنشان جمهوری اسلامی از خامنه ای گرفته تا مجلس و دولت، از امامان جمعه گرفته تا قوه‌ی به اصطلاح قضائیه، از گله های چماق بدست حزب الله گرفته تا نیروی های سرکوبگر انتظامی، همه به اتفاق، جار می‌زنند که “زنان با بدحجابی و بی حجابی، امنیت اخلاقی جامعه را به خطر انداخته‌اند”. فغان برآورده‌‌اند که ” زنان فساد برانگیزند، آنان را باید در گونی حجاب کرده تا فساد برنخیزد”. این است معنای حکومت اسلامی، حکومت نقض کننده ابتدایی ترین حقوق زنان، حکومت خشونت و شکنجه و اعدام، حکومت تجاوز و زندان و سرکوب های عریان.

زنان آگاه و ستم‌دیده‌ی ایران!

شکی نیست که آدم کشان جمهوری اسلامی از بیداری و مبارزات آزادی خواهانه شما زنان ایران واهمه دارند. حکومت اسلامی از زنان مبارز و ستم‌دیده‌ی ایران می‌ترسد. حکومت اسلامی از براه افتادن موج اعتراضات در خیابان در هراس است.

جمهوری اسلامی با پیشبرد این گونه طرح ها و اقدامات ضد دمکراتیک و زن ستیزانه، هدفی جز انتقام از مبارزه‌ی زنان ایران در سر ندارد. نفش آفرینی شما زنان آگاه و ستمدیده در مبارزه علیه ارتجاع حاکم بر ایران و تجلی این مبارزات در سال ٨٨، مرتجعان جمهوری اسلامی را به انتقام بیشتر از زنان جامعه سوق داده است. با وجود این، جمهوری اسلامی باید بداند که با اینگونه اقدامات ارتجاعی و سرکوبگرانه علیه زنان، هرگز قادر نبوده و نخواهند بود تا جلوی گسترش مبارزات زنان ایران را سد کند. با مقاومت و گسترش مبارزات، اقدامات ارتجاعی و سرکوبگرانه رژیم را درهم شکنید.

توده های تحت ستم ایران!

مردان آگاه و مبارز!

بیائید با هم از حق برابری اجتماعی و سیاسی زنان در تمامی عرصه‌ها حمایت کنیم. ازلغوحجاب اجباری و حق انتخاب پوشش، که جزو بدیهی ترین حقوق زنان است حمایت کنیم. هر کجا که نیروهای سرکوب به زنان حمله می‌کنند، به یاری آن‌ها برخیزیم. نگذاریم اوباشان رژیم، آن‌ها را دستگیر نموده و با خود ببرند.از حق زنان در آزادی انتخاب پوشش دفاع کنیم. دفاع از حقوق مسلم زنان، جزیی از نبرد تجزیه ناپذیر تمامی کارگران، زحمتکشان و خلق‌های ساکن ایران است. با حمایت جمعی از زنان و دختران مبارز ایران، تهاجم دشمن را با تهاجمی بزرگتر پاسخ گوئیم.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فداییان( اقلیت)

٢٦ خرداد ۱٣٩١

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

 متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.