ونکوور: گزارشی از برگزاری اکسیون در اعتراض به دستگیری کارگران

چهارشنبه ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹  در اعتراض به دستگیری مجدد اسماعیل بخشی نماینده کارگران نیشکر هفت تپه و سپیده قلیان خبرنگار و مدافع کارگران و اعمال شکنجه های وحشیانه علیه  آنان توسط جانیان و شکنجه گران جمهوری اسلامی در دوران بازداشت، و نیز ادامه بازداشت علی نجاتی، یک اکسیون در مرکز شهر ونکوور برگزار گردید. در این اکسیون که توسط “کارزار دفاع از جنبش انقلابی مردم ایران  ونکوور- کاناد” تدارک دیده شده بود، تنی چند از فعالین چپ و کمونیست  شهر برای جمع و رهگذران، به سخنرانی پرداخته و خواهان آزادی بی قید و شرط این عزیزان و همه کارگران و زندانیان سیاسی از سیاه‌چال‌های رژیم در ایران گشتند.

در این اکسیون شرکت کنندگان با قرار دادن عکسهای اسماعیل و سپیده و علی نجاتی در برابر چهره خویش، در واقع خود را بخشی و قلیان و نجاتی می نامیدند. آنها ضمن دفاع همه جانبه از مبارزات کارگران، معلمان، دانشجویان، بازنشستگان و زنان و….، قاطعانه خواهان آزادی بی قید و شرط بخشی، قلیان و نجاتی و همه کارگران و زندانیان سیاسی در ایران گشتند.

فعالین سازمان فدائیان – اقلیت در این اکسیون شرکت فعال داشتند و همچنین به شجاعت بیمانند اسماعیل بخشی و سپیده قلیان درود میفرستند که با وجود اینکه ساطور دستگاه آدمکش و جلادان اطلاعات و امنیت نظام سرمایه و مذهب بر بالای سرشان در نوسان بود، با افشای شکنجه وحشیانه خود توسط نیروهای سرکوب، رژیم حاکم را در ایران و جهان رسواتر از پیش نمودند. این اقدام چنان عظیم و بیسابقه بود که فریاد شکنجه شده گان را بار دیگر زنده  کرد و حرکت بیمانند “من هم شکنجه شدم” را در سرتاسر ایران بوجود آوردند.

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

نان، کار آزادی، حکومت شورائی

فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) – ونکوور (کانادا)

۲۴ ژانویه ۲۰۱۹

POST A COMMENT.