اقدام‌های تروریستی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را محکوم می‌کنیم

با اوج‌گیری خیزش‌های مردمی در ماه‌های اخیر در ایران و رشد کیفی و کمی مبارزات کارگران و زحمتکشان و نیز افزایش بحران‌های سیاسی و اقتصادی در عرصه‌های مختلف، رژیم جمهوری اسلامی که می‌داند، به رغم اقدام‌های سرکوب‌گرانه، ستون‌های قدرتش به لرزه درآمده و نظام بیدادگرش در حال فروپاشی است، بار دیگر اقدام‌های تروریستی‌اش را در خارج از کشور گسترش داده است.

آخرین نمونه‌ی این اقدامات، طرح عملیات ترور در خاک دانمارک است که موجب تنش‌های سیاسی در روابط  دو کشور گردیده است. پیش از آن نیز چندین طرح‌ دیگر رژیم برای ترور مخالفان و نیروهای اپوزیسیون در خارج از کشور، افشا و خنثا شده‌اند.

از زمان به قدرت رسیدن جمهوری اسلامی، دائماً بر برگ‌های سیاه پرونده‌ی جنایت و ترور این رژیم نه تنها در داخل ایران، بلکه در فرای مرزها، افزوده شده است. از نمونه‌های این موارد، پرونده‌ی «میکونوس» و ترورهای متعدد فعالین سیاسی است.

کمیته‌ی خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت)، ضمن محکوم کردن این اقدام‌ها، اعلام می‌کند هیچ یک از این اعمال، هم‌چون گذشته، نخواهند توانست، ذره‌ای از عزم و اراده‌ی ما برای همگامی با نیروهای انقلابی در داخل کشور و حمایت از مبارزات کارگران و زحمتکشان بکاهند.

ما سران کشورهای خارجی را مسئول حفظ جان و امنیت فعالان سیاسی تبعیدی می‌دانیم و هر گونه مصالحه و سازش، یا همکاری با نیروهای امنیتی ایران را به شدت محکوم می‌کنیم.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی ایران – برقرار باد حکومت شورایی

نابود باد نظام سرمایه داری– زنده باد سوسیالیسم

کمیته خارج از کشور سازمان فدائیان (اقلیت)

سوم نوامبر ٢٠١٨

متن کامل در فرمت پی دی اف

 

POST A COMMENT.