برگزاری اکسیون حمایتی در ونکوور – کانادا

روز شنبه ۱۳ اکتبر کارزار دفاع از جنبش انقلابی مردم ایران که متشکل از فعالین سازمانها، احزاب و نیروهای چپ و کمونیست می‌باشد، اکسیونی در حمایت از اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و نیز در پشتیبانی از تحصن سراسری معلمین ایران، در مرکز شهر ونکوور برگزار نمودند. در این اکسیون ابتدا چند موزیک انقلابی پخش شد و سپس بیانیه کارزار در حمایت از اعتصاب و تحصن سراسری و دفاع از کلیه مطالبات رانندگان کامیون و معلمان خوانده شد. در این بیانیه، رژیم جمهوری اسلامی عامل اصلی بدبختی در جامعه و زندگی فلاکتبار زحمتکشان ایران دانسته شده و برای برون رفت از این شرایط ناعادلانه و زندگی غیر انسانی در نظام حاکم در ایران تاکید شده راهی جز سرنگونی این رژیم جنایتکار با یک اعتصاب سراسری و قیام انقلابی وجود ندارد.

در این اکسیون همچنین پیامهای همبستگی و حمایت اتحادیه بین المللی حمل و نقل، اتحادیه رانندگان آمریکا و کانادا، اتحادیه معلمان بریتانیا در رابطه با اعتصاب سراسری رانندگان و در نهایت پیام همبستگی اتحادیه کارکنان دولتی (لوکال ۸۰۳) ونکوور در حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون و نیز تحصن سراسری معلمان در ایران، برای حاضرین در اکسیون خوانده شد.

فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) در شهر ونکوور ضمن شرکت فعال در این اکسیون، اطلاعیه سازمان در حمایت از اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و نیز “کار انترناسیونال” را در بین جمعیت و افراد رهگذر پخش نمودند.

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

برقرار باد حکومت شورائی

فعالین سازمان فدائیان(اقلیت)

۱۴ اکتبر ۲۰۱۸

POST A COMMENT.