ماشین کشتار رژیم جمهوری اسلامی، باز هم جان سه زندانی سیاسی دربند را گرفت

بعد از ظهر روز شنبه ٨ سپتامبر ۲۰۱۸، “کارزار حمایت از جنبش انقلابی مردم ایران” در شهر ونکوور، که مجموعه‌ای از فعالین چپ و کمونیست این شهر را دربرمی‌گیرد، به محض دریافت خبر اعدام سه تن از زندانیان سیاسی به نام‌های رامین حسین پناهی، زانیار و لقمان مرادی به دست جلادان جمهوری اسلامی، اقدام به برگزاری اکسیون اعتراضی در مرکز شهر ونکوور نمود تا ضمن اعتراض و محکوم کردن این عمل جنایتکارانه، مردم شهر ونکوور را از این عمل ضد بشری  آگاه سازد.

سران حاکم در ایران با اعدام وحشیانه این سه زندانی سیاسی نشان دادند برای افکار عمومی جهان، انجمن‌ها  و نهادهای مخالف اعدام  و شکنجه، نامه‌پراکنی‌های سازمان‌های حقوق بشری، برپائی تجمعات اعتراضات گسترده در اغلب کشورها با خواست توقف اعدام و آزادی این سه زندانی سیاسی، کم‌ترین اهمیت و ارزشی قائل نیستند.

رژیم حاکم در ایران  با شکنجه و کشتار گسترده  و مداوم خود، بی‌رحمی آشکارش  نسبت به زندانیان سیاسی را نشان داده است.

آنچه مسلم است بر مردم ایران روشن است که برای توقف اعدام و شکنجه و کشتار در کشور و نهادینه شدن کرامت انسانی در جامعه، راهی جز سرنگونی این نظام ننگ و نفرت وجود ندارد.

فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) در ونکوور به همراه  دیگر فعالین سیاسی در شهر، ضمن شرکت در این اکسیون اعتراضی، اعدام سه زندانی سیاسی بی‌دفاع توسط رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی را شدیدا محکوم می‌کنند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

برقرار باد حکومت شورائی

٨ سپتامبر ٢٠١٨

فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) ونکوور – کانادا

POST A COMMENT.