یورش جنایتکارانه به مقر حزب دموکرات کردستان و اعدام سه فعال سیاسی کرد را قویاً محکوم می کنیم

صبح امروز شنبه ١٧ شهریور، رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی طی یک رشته عملیات نظامی هوائی و موشکی، مقر حزب دموکرات کردستان در شهر کوی سنجق واقع در اقلیم کردستان عراق را به نحو وحشیانه ای مورد حمله قرار داد. در حالی که دست کم شش موشک زمین به زمین به مقر حزب دمکرات کردستان شلیک شد ، هواپیمای بدون سرنشین پهباد جمهوری اسلامی نیز مقر حزب را گلوله باران کرد.

در این حملات سبعانه ده ها تن کشته و زخمی شده اند. تعداد زیادی از کشته شدگان و زخمی ها اعضاء و پیشمرگه های حزب دموکرات هستند. یورش رژیم تجاوزگر جمهوری اسلامی زمانی صورت گرفت که کمیته مرکزی این حزب در حال برگزاری پلنوم بود.

همچنین توپ باران مناطق مرزی کردستان از جمله کوهستان های پیرانشهر در ایران و چومان در کردستان عراق که از روز پنجشنبه ١۵ شهریور آغاز شده ، دیروز و امروز نیز ادامه یافت که خسارات زیادی ببار آورده است. همزمان با این اقدامات جنایتکارانه، رژیم تروریست جمهوری اسلامی صبح امروز سه زندانی سیاسی کرد، زانیار مرادی، لقمان مرادی و رامین حسین پناهی را پس از ماه ها شکنجه به جوخه اعدام سپرد.

رژیم جمهوری اسلامی که مدت هاست به سراشیبی سقوط افتاده هر چقدر به پایان عمر خود نزدیک تر شده، بر اقدامات سرکوبگرانه خود نیز افزوده است. ارتجاع حاکم که غرق در بحران های داخلی و خارجی است و ناتوانی آن برای برون رفت از بحران و بن بست بر همگان آشکار شده است، یگانه راه نجات خود را تشدید سرکوب و کشتار میداند. اما سرکوب و کشتارو بیرحمی نیز رژیم را از خطر سقوط حتمی نجات نخواهد داد.

رژیمی که از همه سو به محاصره کارگران، زحمتشکان، بیکاران، زنان، جوانان و عموم توده های تهیدست شهری و روستایی در آمده است هیچ راه نجاتی ندارد.

سازمان فدائیان ( اقلیت) یورش جنایتکارانه نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی به مقر حزب دموکرات کردستان واقع در اقلیم کردستان عراق و توپ باران مناطق مرزی کردستان راقویاً محکوم می کند.

سازمان فدائیان (اقلیت) اعدام سه زندانی سیاسی کرد، زانیار مرادی، لقمان مرادی و رامین حسین پناهی را به شدت محکوم می کند.

سازمان فدائیان (اقلیت) همه کارگران، زحمتکشان و مبارزان آزادیخواه را به تشدید مبارزه برای سرنگونی رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی فرا می خواند.

 

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

١٧شهریور ١٣٩٧

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

 

POST A COMMENT.