با شعار “مرگ بر جمهوری اسلامی” به استقبال چهارشنبه سوری برویم

کارگران و زحمتکشان ایران!

زنان و جوانان مبارز و آزادی‌خواه!

مبارزات یک‌سال و نیم اخیر شما و پاسخ جنایت‌کارانه‌ی حکومت به خواست‌های برحق‌تان، نشان داد تا زمانی که این حکومت برجاست، هیچ‌کدام از خواست‌های‌تان تحقق نخواهد یافت.

در این یک‌سال و نیم بر شما چه گذشت؟

اوضاع سیاسی کشور بدتر شد. زندان‌ها از جوانان و زنان و مردان مبارز و آزادی‌خواه پُر گشت. در دانشگاه‌ها، در کارخانه و ادارات، جو امنیتی و تهدید و ارعاب افزایش یافت.

در کنار وضعیت سیاسی، اوضاع اقتصادی نیز وخیم‌ترشد. نان ٤٠ تومانی ٤٠٠ تومان شد. فقر بیشتر و گسترده‌تر شد. محروم بودیم، محروم‌تر شدیم. فقیر بودیم، فقیرتر شدیم.

بیکاری بیشتر شد، فساد گسترده‌تر. آتش اعتیاد آشیانه‌های‌ امیدمان را به آتش کشید و دزدی و جنایت و تجاوز چنان آواری برسرمان خراب شد.

این بود پاسخ حکومت به اعتراضات شما!

به هنگامی که بسیاری از کارگران دستمزدهای عقب‌افتاده دارند و در ازای یک سال کار و زحمت، عیدی و پاداش ناچیزی دریافت می‌کنند.

به هنگامی که بسیاری از انسان‌های شریف بدون کار، ریالی درآمد ندارند و زنان و فرزندان سرزمینی با این همه ثروت در گرسنگی سر بر بالین می‌گذارند.

مدیران دولتی و سایرمقامات حکومتی پاداش‌های چند ده میلیونی می‌گیرند و به مسافرت‌های مجانی خارج از کشور می‌روند!

در کجای این سرزمین است که فقر بیداد نمی‌کند؟ امروز بیش از هر زمان دیگر فقر در سویی و ثروت در سویی دیگر انباشته شده است. جنگ و مبارزه‌ی ما علیه جمهوری اسلامی چیزی نیست جز جنگ کارگران و زحمتکشان علیه سرمایه‌داران و حکومت اسلامی‌.

 مردم مبارز و آزادی‌خواه ایران!

در چهارشنبه‌سوری سال گذشته و به هنگامی که آتش خشم شما در تمامی کوی و برزن‌ها زبانه کشید، رژیم و مزدوران آدم‌کش‌ راهی نیافتند جز آن که تنها به حضور در خیابان‌های اصلی بسنده کنند!

آن‌چه که دشمن را به عقب راند چیزی نبود جز حضور شما! حضور بی‌شمار‌تان است که می‌تواند پشت دشمن را بلرزاند و کاخ‌های‌شان را به لرزه درآورد!

این شما و تنها شما هستید که با اتحاد و حضورتان می‌توانید پیروزی را بدست آورید.

با شعار “مرگ بر جمهوری اسلامی” چهارشنبه سوری را به روز اعتراض بزرگ علیه حاکمیت تبدیل کنید.

 سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فداییان (اقلیت)

٢٠ اسفند ماه ١٣٨٩

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.