مضحکه انتخاباتی رژیم را تحریم کنیم!

رژیم دیکتاتوری حاکم برایران، حکومت سراپا ارتجاعی و ضددموکراتیک، باردیگر بساط شعبده بازی خود را بنام انتخابات پهن کرده است. جناح‏های حکومتی و حامیان آن‏ها درداخل وخارج کشور، همراه با خیل بزرگی ازجیره خواران و تمام کسانی که نفعی درحفظ و دوام نظم موجود دارند، تبلیغات گسترده ای پیرامون باصطلاح انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان براه انداخته اند.

پس ازیک‏رشته بازی های مرسوم حکومتی پیرامون تأیید یا ردّ صلاحیت داوطلبان برای جلب توجه مردم و رونق دادن به معرکه گیری انتخاباتی، سرانجام گماشتگان ولی فقیه، دیکتاتوربلامنازع و فرمانروای دستگاه سیاسی استبداد درشورای نگهبان، تعدادی از مرتجعین سرسپرده‏ی نظم ارتجاعی حاکم و وفاداران به رژیم ضد دموکراتیک جمهوری اسلامی را برگزیدند. پس ازاتمام این پروسه و انتخاب مشتی از کهنه پرستان و نوکران ولی فقیه، درکمال بی‏شرمی اکنون ازمردم می خواهند به مراکز رأی گیری بروند و آراء خودرا بنام مرتجعین دست‏چین شده شورای نگهبان، به صندوق ها بریزند! پوشیده نیست که این یک شعبده بازی شیّادانه و معرکه گیری تکراری برای به سُخره گرفتن مردم است. این، اهانتی بزرگ به همه‏ی کارگران، معلمان، زنان، پرستاران، جوانان، دانشجویان و دیگر اقشار زحمتکش جامعه است. این تحقیر توده های مردم ازسوی دار و دسته مرتجع و تاریک اندیش حاکم است که در دستگاه فکری آن، رأی و نظر مردم فاقد ارزش و اعتبار است. آراء مردم تنها زمانی معتبر و مورد پذیرش مستبدّان حاکم است که درتأیید وتقویت نظام حاکم باشد وبرایش “مشروعیت” ایجاد کند.

رژیم استبدادی جمهوری اسلامی و گروه های رنگارنگ بورژوائی مدافع نظم موجود، پی درپی مردم را به شرکت درمراسم نمایشی هفت اسفند دعوت می کنند. اما کیست که نداند شرکت درمضحکه انتخاباتی رژیم و رأی دادن به منتخبین شورای نگهبان، تنها و تنها به سود رژیم استبدادی و ستمگر جمهوری اسلامی وبه معنای سفت کردن زنجیر هائی‏ست که ارتجاع حاکم بردست و پای مردم بسته است؟ کارگران، زحمتکشان و عموم مردم ستمدیده ایران باید دربرابر این تحقیر و گستاخی آشکار ارتجاع طبقاتی و مذهبی حاکم بایستند و شعبده بازی رسوای انتخاباتی نیرنگ بازان حاکم را تحریم کنند و برسینه تمام مرتجعینی که به زبان‏های گوناگون مردم را به شرکت درانتخابات قلّابی رژیم استبدادی حاکم فرا می خوانند، دست رد بزنند.

مردم زحمتکش ایران باید بدانند و آگاه باشند که باتغییر و جابجائی مهره های رژیم استبدادی درمجلس شورای اسلامی و خبرگان، هیچ تغییری دراوضاع به نفع آن ها رخ نخواهد داد. سیاست‏های اقتصادی نئولیبرال که جزتشدید استثمار، فقر ، فلاکت و بیکاری روزافزون، نتیجه دیگری برای کارگران و زحمتکشان نداشته است، ادامه خواهد یافت. رژیم جمهوری اسلامی برای مقابله با رشد مداوم نارضایتی توده ای و گسترش اعتراضات و اعتصابات کارگری، بازهم به زندان و سرنیزه متوسل خواهد شد و اختناق و سرکوب را تشدید خواهد کرد. راه دیگری برای رهائی کارگران و زحمتکشان و عموم توده های مردم ازوضعیت موجود و فجایع بی‏شماری که رژیم استبدادی جمهوری اسلامی تاکنون به‏بارآورده است، جزتشدید مبارزه و سرنگونی رژیم وجودندارد.

کارگران و زحمتکشان ایران زمانی خواهند توانست بطور واقعی آراء خویش را به کرسی بنشانند که نظم حاکم را ازریشه براندازند، تمام نهادهای رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی را برچینند و با مستقر ساختن یک حکوت شورائی، سرنوشت خود را دردست گیرند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت) – ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.