کارگران بازداشت‌شده گروه ملی صنعتی فولاد، باید فوراً و بی‌قیدوشرط آزاد شوند

درحالی‌که اعتصاب و تظاهرات قهرمانانه کارگران مبارز و رزمنده گروه ملی صنعتی فولاد، پس از گذشت ٣٨ روز باقدرت ادامه دارد، رژیم ارتجاعی پاسدار نظم استبدادی سرمایه‌داری، اقدامات سرکوبگرانه خود را علیه کارگران تشدید کرده است. مزدوران دستگاه پلیسی- امنیتی رژیم جمهوری اسلامی از یکشنبه‌شب، ٢۵ آذرماه با یورش به منازل کارگران، بازداشت کارگران گروه ملی صنعتی فولاد را آغاز کردند و تا ظهر دوشنبه، متجاوز از ٣٠ تن از کارگران بازداشت‌شده‌اند.

جمهوری اسلامی که ورشکستگی خود را در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در انظار عموم توده‌های کارگر و زحمتکشان به نمایش گذاشته، در بن‌بست به سر می‌برد و نشان داده است که نمی‌تواند به مطالبات کارگران و زحمتکشان ایران پاسخ دهد، بر این پندار است که با سرکوب، بازداشت و زندان، می‌تواند کارگرانی را که برای تحقق خواست‌های خود به پا خاسته‌اند، مرعوب کند و از مبارزه بازدارد. اما کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ، که پیش‌ازاین اعلام کرده بودند از تهدید، زندان و اعدام هراسی ندارند، به‌رغم وحشی‌گری رژیم و بازداشت‌ کارگران، همچنان پیگیرانه به مبارزه ادامه می‌دهند و هم‌اکنون در تظاهرات خود فریاد می‌زنند” کارگر زندانی حمایتت می‌کنیم”.

سازمان فدائیان(اقلیت) که همواره از مبارزات و مطالبات کارگران گروه ملی صنعتی فولاد حمایت کرده است، یورش مزدوران دستگاه امنیتی رژیم به منازل کارگران و بازداشت کارگران را قاطعانه محکوم می‌کند و خواهان آزادی فوری کارگران بازداشت‌شده گروه ملی صنعتی فولاد و همچنین آزادی علی نجاتی عضو هیئت‌مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه، تمام کارگران، معلمان، دانشجویان و همه مبارزانی است که در زندان‌های رژیم به بند کشیده شده‌اند.

پیروز باد مبارزه قهرمانانه کارگران گروه ملی صنعتی فولاد

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- برقرار باد حکومت شورایی

نابود باد نظام سرمایه‌داری

زنده‌باد آزادی- زنده‌باد سوسیالیسم

٢۶ آذرماه ۱۳۹۷

سازمان فدائیان (اقلیت)

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.