اکسیون همبستگی با کانتون عفرین سوریه

انسان‌های آزاداندیش، نیروهای چپ، مترقی و انقلابی!

دولت ترکیه در پی شکست‌ سیاست‌های داخلی و خارجی، و نیز جهت سرپوش گذاشتن بر بحران های داخلی اش، از اولین ساعات صبح روز شنبه بیستم ژانویه، حملات نظامی و هوایی به کانتون عفرین در شمال غربی سوریه را به طور رسمی آغاز کرد. در اثر حملات هوایی ارتش ترکیه به این منطقه‌ی کردنشین، تاکنون ده‌ها تن از مردم غیرنظامی جان خود را از دست داده و مجروح شده‌اند.

دولت ترکیه در حالی به بهانه “پاکسازی مرزهای ترکیه از تروریست‌های کرد” به این تجاوز نظامی دست زده است که خود با حمایت از اسلام‌گرایان مرتجع از جمله داعش در برافروختن آتش جنگ داخلی سوریه و استمرار آن نقش فعالی داشته است.

دفاع از مردم عفرین، که هم اکنون زیر حملات هوایی و زمینی دولت ترکیه قرار دارند، وظیفه تمامی انسان های آزاد اندیش، نیروهای چپ، مترقی و آزادی خواه است.

در همین رابطه، ما فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) در سوئد، با حضور در اکسیون اعتراضی روز شنبه ۲۷ ژانویه که از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در میدان مرکزی استکهم برگزار می شود، همراه با تمام انسان‌های آزاداندیش، نیروهای چپ، مترقی و انقلابی، تهاجم نظامی دولت ترکیه را به شدت محکوم کرده و همبستگی خود را با مردم عفرین و مبارزه آنان با سیاست‌های جنگ‌طلبانه و توسعه‌طلبانه‌ی دولت سرکوب‌گر ترکیه اعلام می کنیم.

زنده باد همبستگی بین‌المللی کارگران و زحمتکشان

نابود باد سرمایه‌داری – زنده باد سوسیالیسم

فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) – سوئد

POST A COMMENT.