جاودان باد یاد حماسه آفرینان سیاهکل

کارگران و زحمتکشان

در استانه نوزده بهمن روز گرامیداشت حماسه سازان سیاهکل بار دیگر با رفقای جانباخته مان پیمان میبندیم که راه انان را ادامه دهیم وپیگیرانه علیه مرتجعین و استثمارگران مبارزه کنیم .

کارگران ، زحمتکشان و روشنفکران انقلابی

در نتیجه سیاست های ارتجاعی حکومت اسلامی، بحران اقتصادی ابعاد کم نظیری به خود گرفته و شرایط مادی و معیشتی توده های مردم به نحو بی سابقه ای وخیم گردیده است. افزایش روز افزون بهای کالا ها، کاهش روز افزون دستمزد کارگران و حقوق بگیران رده های پایین، بیکاری میلیون ها تن از کارگران و جوانان، فقر و گرسنگی، زندگی را بر میلیون ها تن از توده های زحمتکش مردم دشوار و غیر قابل تحمل نموده است. این اوضاع اسف بار منجر به تشدید اعتراضات خیابانی و اعتصابات کارگران علیه رژیم تا دندان مسلح شده است. امروزه بر همگان واضح است که جمهوری اسلامی جز تشدید وخامت شرایط مادی و معیشتی مردم کار دیگری نداشته و ندارد و تنها راه نجات کارگران و زحمتکشان سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی ، استقرار حکومت شورائی کارگران و زحمتکشان ونابودی تمام نظم سرمایه داری‏ست.

ما فعالین و هواداران سازمان فدائیان ( اقلیت ) داخل کشور در چهل و هفتمین سالگرد بنیانگذاری سازمان، همچنان بر مواضع و اهداف خود در دفاع از منافع و اهداف طبقه کارگر، در دفاع از خواسته ها و مطالبات جنبش توده های مردم و در دفاع از ازادی های سیاسی و سوسیالیسم استوار ایستاده  و استوار خواهیم ماند.

گرامی باد چهل و هفتمین سالگرد نبرد حماسی سیاهکل

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی      برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد ازادی      زنده باد سوسیالیسم

فعالین و هواداران سازمان فدائیان ( اقلیت ) داخل کشور

بهمن ۱۳۹۶

متن کامل نشریه کار شماره ۷۶۰ در فرمت پی دی اف

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

POST A COMMENT.