عملیات تروریستی داعش در تهران را محکوم می‌کنیم

صبح امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد، دو رشته عملیات توسط دو تیم تروریست و انتحاری در محوطه مقبره خمینی و ساختمان اداری مجلس رخ‏ داد. خبرگزاری‌ها و رسانه‌های جمهوری اسلامی در ساعات اولیه، خبرهای ضدونقیضی را در مورد این حوادث منتشر کردند. مطابق گزارش رسمی پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، یک تیم دو نفره وارد محوطه آرامگاه خمینی می‌شوند و به روی حاضرین در محل تیراندازی می‌کنند که یک نفر با عمل انتحاری و نفر دوم در اثر تیراندازی مأموران کشته می‌شوند. تیم تروریستی دوم متشکل از چهار نفر وارد ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی می‌شوند تعدادی از محافظان، کارکنان و مراجعه‌کنندگان درآن جا و طبقات فوقانی ساختمان را به رگبار می‌بندند. سرانجام سه تن از این افراد در اثر تیراندازی مأموران و نفر چهارم با عملیات انتحاری کشته می‌شوند.

 

داعش با انتشار یک ویدئوی کوتاه  از شبکه خبررسانی “اعماق” که تروریست‌ها از عملیات خود هنگام ورود به ساختمان اداری مجلس تهیه کرده بودند، انجام این عملیات را بر عهده گرفت. در اثر این دو اقدام تروریستی و تلخ، ۱۲ نفر کشته و بیش از ۴٠ نفر زخمی شده‌اند.

 

عملیات کور و تروریستی مرتجعین آدمکش داعش در هر نقطه از جهان که باشد، باید به شدت محکوم شود. وحشیان داعشی توأم با روند تضعیف موقعیت‏شان درعراق و سوریه، عملیات تروریستی خود را در اروپا و در تمام  پهنه جهان گسترش داده و تشدید نموده‌اند. اما تا آن جا که به ایران برمی‌گردد نباید این نکته مهم را از نظر دور داشت که اگر عملیات داعش تا دیروز مردم بی‌دفاع اروپا را در کوچه و خیابان به خون می‌کشید و امروز پای آن به تهران باز شده است، این نتیجه مستقیم سیاست‌های رژیم و از عواقب مداخلات گوناگون جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه است.علاوه براین تبعیضات گوناگونی که ازطرف رژیم مذهبی و شیعی حاکم علیه اقلیت‌های ملی و مذهبی از جمله اقلیت‌های دینی بخصوص سنی مذهب‌ها اعمال می‌شود طی چند سال اخیر بیش از پیش تشدید شده و بطور واقعی زمینه های داخلی برای بذرپاشی و پرورش نیروهائی از نوع داعش را نیز فراهم ساخته است.

 

سازمان فدائیان (اقلیت) عملیات تروریستی داعش در تهران و کشتار مردم بی‌دفاع را محکوم می کند.

سازمان فدائیان (اقلیت) همچنین تمام سیاست‌های مداخله‌جویانه رژیم در منطقه و اعمال تبعیضات گوناگون علی اقلیت‌های ملی و مذهبی را قویاً محکوم می‌کند.

 

سازمان فدائیان (اقلیت) براین باور است که این مجموعه سیاست‌های رژیم تروریست جمهوری اسلامی بویژه سیاست‌های خارجی و مداخلات آن درکشورهای منطقه است که ترور و کشتار را به داخل مرزهای کشور کشانده است و تا این رژیم ارتجاعی بر سر کار هست، سایه شوم جنگ و کشتار و ترور نیز بر سر مردم ایران خواهد بود.

 سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

١٧خرداد ١٣٩۶

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

 

POST A COMMENT.