پیام شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران به رفقای جنبش چپ انقلابی شیلی!

رفقای چپ انقلابی شیلی!

گرم‌ترین درودهای کمونیستی ما را بپذیرید. ما شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریکهای فدائی خلق ایران یکبار دیگر از مبارزه قهرمانانه خلق شیلی علیه امپریالیسم جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا و پایگاه داخلی آن در شیلی، که اکنون به صورت مبارزه قهرمانانه مردم شیلی علیه دار‌ودسته نظامی حاکم تجلی یافته است، حمایت و پشتیبانی کامل خود را اعلام می کنیم.

خلق‌های ایران و شیلی روز به روز به آرمان‌های مشترکی که اکنون بشریت در مقابل خود دارد، بیشتر وقوف می‌یابند. و کارگران شیلی و ایران به اتحاد برادرانه کارگران سراسر جهان و وظائف انترناسیونالیستی خود بیشتر پی میبرند. زیرا خصم همه خلق‌ها یکی است و آن‌هم امپریالیسم و تمام مرتجعین وابسته بدان و راه ما یکی است و آنهم سرنگونی قهرآمیز رژیم‌های ارتجاعی و درهم شکستن ابزارهای سلطه طبقاتی امپریالیسم و بورژوازی جهانی‌ست. هدف نهائی ما نیز یکی است و آنهم بنای جامعه‌ای نوین، جامعه‌ای تهی از هرگونه ستم و استثمار بر روی ویرانه‌های نظام طبقاتی‌ست.

اکنون در این راه پرشکوه خلق‌های ایران و شیلی با یک مبارزه سهمگین روبرو هستند، اگر در شیلی کارگران و دهقانان و انقلابیون همه روزه در معرض تعرضات، سرکوب‌ها و فشار دار و دسته رژیم نظامی پینوشه جنایتکار قرار دارند، در ایران نیز روزانه ده‌ها انقلابی به جوخه‌های اعدام سپرده می‌شوند و کارگران و دهقانان و تمام توده‌های مردم توسط ارگان‌های سرکوب رژیم خونخوار خمینی به گلوله بسته می‌شوند. در این مبارزه خلق‌های ایران از همه دوستان و متحدین خود در سطح جهان انتظار دارند که در راه افشای جنایات این رژیم بکوشند.

مردم ایران از “میر” نیز به عنوان یک سازمان انقلابی و کمونیستی که در مجامع بین‌المللی از حیثیت و اعتبار زیادی برخوردار است انتظار دارند که هر چه بیشتر در جهت افشای رژیم جنایتکار حاکم بر ایران بکوشد.

سازمان ما از پشتیبانی‌هائی که “میر” طی چند سال گذشته، بویژه طی چند ماه گذشته از ما و خلق ایران نموده، صمیمانه قدردانی می‌نماید و انتظار داریم که این حمایت‌ها ادامه و گسترش یابد.

تردیدی نداریم که مبارزه قهرمانانه خلق‌های امریکای لاتین همانگونه که انقلابی کبیر رفیق چه گوارا پیش بینی کرده بود هر روز در عالی‌ترین شکل آن گسترش می‌یابد و در پیوند با مبارزات کارگران و خلق‌های سراسر جهان امپریالیسم جهانی و وابستگان آنرا به گورستان تاریخ خواهد سپرد.

ما به پیروزی می‌اندیشیم و تمام دشواری‌ها و سختی‌هائی که اکنون با آن روبرو هستیم، با تجسم یک لحظه آن پیروزی از یاد می‌روند.

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران یکبار دیگر از نقشی که میر در جنبش انقلابی مردم شیلی ایفا نموده است و از مبارزه ایدئولوژیکی که علیه رفرمیسم ریشه‌دار در شیلی نموده است قدردانی و ستایش می‌کنند.

زنده باد همبستگی انترناسیونالیستی خلق‌های ایران و شیلی

مرگ بر رژیم خونخوار پینوشه – مرگ بر رژیم خونخوار خمینی

مستحکم باد پیوند “میر” و سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران

نابود باد امپریالیسم جهانی به سرکردگی امپریالیسم امریکا و پایگاه داخلیش

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریکهای فدائی خلق ایران

POST A COMMENT.