فراخوان تظاهرات اعتراضی علیه اجلاس سران کشورهای گروه ۲۰ در شهر هامبورگ آلمان

بار دیگر سران ۲۰ کشور امپریالیستی با سران دیگر کشورهای سرمایه‌داری جلسه سالیانه خود را در هفتم و هشتم ژوئیه در شهر هامبورگ برگزار می‌کنند. هدف از برگزاری این جلسات مشخص است. هدف آن‌ها هماهنگی بیشتر در تشدید ستم و استثمار کارگران جهان می‌باشد. قدرت‌های امپریالیست با رقابت قدرت و با حمایت خود از دولت‌ها و حکومت‌های ارتجاعی در اقصی نقاط جهان مسبب جنگ‌های منطقه‌ای و شکل‌گیری جریانات واپسگرا، ارتجاعی و بنیادگرای اسلامی امثال داعش هستند. آن‌ها باعث کشتار روزانه مردم زحمتکش جهان می‌باشند. هدف آن‌ها در این جلسات، یافتن راه برون‌رفت از بحران جهانی سرمایه، هماهنگی بیشتر در تقسیم بازارهای جهان و تشدید جنگ و امنیت سرمایه است.

در چنین شرایطی نیروهای چپ و کمونیست و ضد سرمایه‌داری از مدت‌ها پیش خود را برای اعتراض به برگزاری این نشست آماده کرده‌اند. آکسیون‌های اعتراضی و سراسری را در شهر هامبورگ سازمان‌دهی نموده‌اند.

دولت آلمان که میزبان و برگزارکننده این جلسه می‌باشد، برای مقابله با اعتراضات نیروهای چپ و کمونیست و ضد سرمایه‌داری، بیش از ده هزار نیروی ویژه پلیس و ضد شورش را از سراسر آلمان گسیل کرده است. بیش از یک سال می‌باشد که در تدارک این جلسه مشغول هستند تا جلسه سران کشورهای امپریالیست و سرمایه‌داری در حصار نیروهای پلیس و سرکوب بتوانند، برگزار کنند.

نیروهای چپ و کمونیست

کمیته خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت) ضمن همبستگی و شرکت در آکسیون‌های اعتراضی با نیروهای چپ و کمونیست آلمان دعوت می‌کند که با شرکت خود در این اعتراضات با ما همراه باشید، تا سران کشورهای امپریالیست به‌راحتی نتوانند نقشه‌ها و دسیسه‌های خود را پیش ببرند.

 سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

برقرار باد حکومت شورایی

زنده‌باد سوسیالیسم

کمیته خارج از کشور سازمان فدائیان (اقلیت)

۶ ژوئیه ۲۰۱۷

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.