اطلاعیهٔ کمیتهٔ خارج از کشور سازمان فدائیان(اقلیت) دربارهٔ مضحکهٔ انتخابات ریاست جمهوری

ما جنایتکاران را انتخاب نمی‌کنیم. انتخاب ما سرنگونی تمام‌عیار رژیم است.

بیست و نهم اردیبهشت روزی ست که شش دزد و جنایتکار، (که با کناره‌گیری قالیباف شدند پنج جنایتکار) که نمایندهٔ تمام‌قد رژیم هستند، خود را در معرض “انتخاب” مردم قرار خواهند داد؛ روزی ست که یکبار دیگر رژیم با توسل به‌دروغ “انتخاب”، امر همیشگی “انتصاب” را قانونیت خواهد بخشید. روزی ست که نخ‌نما بودن زیرانداز “انتخابات ریاست جمهوری” رژیم از فرط فرسودگی عیان خواهد شد. روزی ست که صف‌بندی‌ها بیش‌ازپیش هویدا می‌شود. رژیم در آن‌سوی مصاف با تمام ابزار سرکوب، فریب و شارلاتانیزم خود به میدان خواهد آمد تا توده‌های کارگر و زحمتکش را به مسلخ صندوق‌های رأی بکشاند. در این‌سو اما، کارگران و اقشار فرودست جامعه که سی‌وهشت سال تمام با پوست و گوشت خود فقر و فلاکت، و سرکوب عریان رژیم را لمس کرده‌اند خوب می‌دانند که تاریخ‌مصرف “انتخابات” در رژیم جمهوری اسلامی مدت‌هاست به پایان رسیده است. به همین جهت دیگر فریب مضحکهٔ انتخابات رژیم را، که جلوهٔ سیاسی وی در منظر بین‌المللی ست، نخواهند خورد. رژیم جمهوری اسلامی مدت‌هاست که مشروعیت خود را نزد توده‌های مردم ازدست‌داده است.

تجربه سی‌وهشت سال سرکوب وحشیانهٔ رژیم، ایجاد ترور و وحشت، جنایت، اختلاس و دزدی و رانت‌خواری به کارگران و توده‌های زحمتکش جامعه نشان داد که کاندیداهای دست‌پخت رژیم، چه در جناح “بد” و چه در جناح “بدتر”، همگی از بدسابقه‌ترین عناصر رژیم‌اند و کسانی هستند که مورد تأیید نهاد فرتوت و فوق ارتجاعی شورای نگهبان و رهبر سادیست و مرتجع رژیم قرار دارند. همچنین توده‌های کارگر و زحمتکش جامعه دیگر فریب شارلاتان‌های کارگزار رژیم را، که از درون آن با تحقیر و توهین به بیرون پرتاب‌شده‌اند، نخواهند خورد؛ دیگر فریب نیروهای مجیزگوی رژیم را که با تمام قوا سعی دارند از احتضار وی جلوگیری نموده و مستقیم و غیرمستقیم پایه‌های استقرار وی را مستحکم کنند و مدتی دیگر برایش عمر بخرند، نخواهند خورد.

کارگران و زحمتکشان تصمیم خود را گرفته‌اند. آن‌ها با نفرت به مضحکهٔ انتخابات می‌نگرند. آن‌ها می‌دانند که برای رسیدن به وضعیتی که شأن و کرامتشان حفظ شود باید به‌جای شرکت در انتخابات رژیم درصدد تشکیل شوراهای خود برآیند و جمهوری اسلامی را با تمام جناح‌هایش سرنگون کنند. آن‌ها می‌دانند که مسیر دیگری آنان را از موقعیت فرودست کنونی رها نخواهد کرد.

ایرانیان خارج از کشور!

شما همدوش کارگران و زحمتکشان جامعه می‌توانید با تحریم فعال و عدم شرکت در مضحکه انتخابات فرمایشی در خارج کشور جلوی مانورهای سیاسی رژیم را بگیرید. نگذارید جناح‌های رژیم بخصوص اصلاح طالبان که تمام تلاششان در بقای رژیم می‌باشد در این بازی نمایشی موفق شوند. با افشای جنایات رژیم جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا و استرالیا و سایر کشورها منعکس‌کننده سرکوب و بی حقوقی کارگران، زنان، روشنفکران، دانشجویان، معلمین و زحمتکشان باشید.

سرنگون باد جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده‌باد آزادی – زنده‌باد سوسیالیسم

کمیته خارج از کشور سازمان فدائیان (اقلیت)

۱۵ می ۲۰۱۷

 

POST A COMMENT.