به پیشواز اول ماه مه می‌رویم

اول ماه مه فرامی‌رسد. این روز، روز نماد پیوستگی و فشردگی صفوف طبقهٔ کارگر سراسر جهان علیه نظام ستمگرانه سرمایه‌داری است. روزی ست که طبقهٔ کارگر با دست کشیدن از کار ارادهٔ خود را به سرمایه‌دار تحمیل می‌کند. روزی ست که طبقهٔ کارگر نشان می‌دهد که می‌تواند در مقابل مکانیزم حرکت سرمایه مبنی بر استثمار هر چه بیشتر طبقهٔ کارگر بایستد و از استثمار شدن جلوگیری نماید. روزی ست که طبقهٔ کارگر به‌مثابهٔ جبههٔ رزمندهٔ انقلاب و مجهز به اراده و تشکل خویش به مصاف جبههٔ تادندان‌مسلح طبقهٔ سرمایه‌دار می‌رود و مبارزهٔ خویش را برجسته‌تر از هر زمان دیگر پی می‌گیرد.

ایرانیان مبارز ایران در خارج کشور!

 مدتی ست که اعتصابات و اعتراضات کارگران ایران جان تازه‌ای گرفته است و کارگران اکنون عزم جزم کردهاند که از این‌همه ستمی که طبقهٔ سرمایه‌دار به کارگران می‌کند به هر نحوی که شده جلوگیری کنند. رژیم جمهوری اسلامی دیگر نمی‌تواند کارگران را فریب دهد. سرکوب نیز دیگر کارایی خود را ازدست‌داده است. وضعیتی که رژیم بر کارگران تحمیل کرده است از هر سرکوبی شدیدتر است. کارگران هیچ سلاحی جز اراده و تشکل خویش و همبستگی با یکدیگر ندارند. رمز پیروزی و رهایی از چنگال ستم و استثمار رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی مبارزهٔ مستمر و هدفمند است. اول ماه مه روز تجلی اتحاد بین‌المللی کارگران سراسر جهان ست. با شرکت در مراسم روز جهانی کارگر و حمایت از مبارزات طبقه کارگر صفوف خود را متراکم‌تر کنیم.

ایرانیان مبارز در خارج کشور!

واحدهای کشوری سازمان فدائیان (اقلیت) همراه با کارگران و نیروهای کمونیست با تجمع، راهپیمایی و جشن روز جهانی کارگر را در شهرها و کشورهای زیر:

هلند در شهرهای آمستردام و روتردام

آلمان در شهرهای فرانکفورت و هامبورگ

دانمارک در شهر کپنهاگ

کانادا در شهرهای ونکوور و مونترال و تورنتو

فرانسه در شهر پاریس

و دیگر کشورها برگزار می‌کنند. از ایرانیان مبارز دعوت می‌کنیم که در این مراسم با ما همره باشید. تا ضمن انعکاس مبارزات کارگران ایران جشن همبستگی بین‌المللی کارگران را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

 

 کمیته خارج از کشور سازمان فدائیان (اقلیت)

 سرنگون باد جمهوری اسلامی

 برقرار باد حکومت شورایی

 زنده‌باد سوسیالیسم – زنده‌باد همبستگی بین‌المللی کارگران سراسر جهان

 ۲۰ آوریل ۲۰۱۷

POST A COMMENT.