پیام کمیته‌ی خارج از کشور سازمان فدائیان (اقلیت) به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان کومه‌له

 ۲۶ بهمن ۵۷ روزی است که سازمان زحمتکشان کردستان ایران (کومه‌له) اعلام موجودیت کرد. تشکیل سازمان کومه له پاسخی مناسب و ضروری به نیاز مبرم کارگران و زحمتکشان کردستان به یک تشکل قدرتمند و رادیکال در راستای مبارزات تاریخی آنان بود.

کارگران و زحمتکشان کردستان در طول تاریخ موجودیت خود همواره تحت شدیدترین ستم‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی توسط رژیم‌های حاکم بر ایران قرار داشته‌اند. رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی نیز از بدو تأسیس طی اجرای حکم جهاد خمینی دست به لشگرکشی و کشتار وسیع و بی‌رحمانهٔ مردم کردستان زد. تهیدستان قهرمان کردستان تحت رهبری سازمان کومه له نه‌تنها در مقابل تهاجمات ددمنشانهٔ جمهوری اسلامی ایستادگی کرد، بلکه به‌موازات آن علیه گرایشات منحط ناسیونالیستی مبارزه نمود و قدرت خو را به‌مثابهٔ نیرویی سترگ در برابر بورژوازی مرکزی و محلی به اثبات رساند.

رژیم جمهوری اسلامی علیرغم ۳۸ سال سرکوب و اختناق، و شکنجه و اعدام مداوم هرگز نتوانسته است مانع مبارزات کارگران و زحمتکشان کردستان گردد. مبارزات مردم کردستان در اشکال مختلف طی این مدت همواره ادامه داشته است.

ما در سی و هشتمین سالروز تأسیس سازمان کومه له ضمن گرامیداشت مبارزات همهٔ جان فشاندگان کومه له درراه آزادی و سوسیالیسم معتقدیم که در مقطع کنونی حزب کمونیست ایران (کومه‌له) می‌تواند در پیوندی مستمر با دیگر سازمان‌های انقلابی و کمونیست ایران تغییری اساسی در توازن قوای سیاسی جامعه به نفع طبقهٔ کارگر ایجاد نماید و صفوف مبارزه برعلیه رژیم جمهوری اسلامی، امپریالیسم و حکومت‌های ارتجاعی منطقه را متراکم‌تر نماید.

 سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی- زنده باد سوسیالیسم

 کمیته‌ی خارج از کشور سازمان فدائیان (اقلیت)

۲۶ بهمن ۱۳۹۵

POST A COMMENT.