جمهوری اسلامی به مردم کازرون به جای آب، گلوله داد

امروز پنجشنبه ۲۱ تیرماه در درگیری میان اهالی روستایی در کازرون با مأموران پلیس که بر سر آب رخ داد، دست کم یک نفر بر اثر شلیک پلیس، کشته شد.

به گزارش خبرگزاری ها، هنگامی که مأموران پلیس قصد مسدودکردن و جمع‌آوری موتورهای پمپ آب کشاوران یک روستا در حاشیه رودخانه شاپور کازرون را داشتند، با اعتراض و مقاومت کشاورزان مواجه شدند، که در نهایت یکی از کشاورزان با شلیک پلیس به سمت معترضین، کشته شد.

بحران آب، هم اکنون به صورت کاملا جدی بخش های وسیعی از جغرافیای ایران خصوصا مناطق جنوبی کشور را فرا گرفته است. بحرانی که مدام فزاینده تر می شود و با گذشت هر روز شهرهای بیشتر و توده های فزونتری را به کام خود می گیرد. مردمی که تا دیروز برای نان مبارزه می کردند، اکنون باید برای آب شُرب نیز بجنگند.

شهرهای جنوبی کشور یکی پس از دیگری به اعتراض بر می خیزند. دو هفته پیش مردم خرمشهر در اعتراض به تشنگی و نبود آب شُرب به خیابان ها ریختند، پاسخ رژیم به آنان اما، سرکوب و گلوله بود. تعداد زیادی دستگیر، عده ای زخمی و چند تن نیزکشته شدند. امروز روستائیان کازرونی برای دستیابی به آب کشاورزی جهت ارتزاق و تامین معاش خود، به گلوله بسته شدند. این است وضعیت جامعه و کشوری که جانیان جمهوری اسلامی بر آن حاکمیت می کنند.

اعتراضات پراکنده و جدا از هم به شدت سرکوب می شوند،در عوض اعتراضات متحدانه، پیوسته و همزمان در شهرهای مختلف کشور به میزان قابل توجه ای فرصت سرکوب را از آدمکشان جمهوری اسلامی می گیرد.

مردم خرمشهر وقتی سرکوب شدند، فردایش، توده های مردم آبادان به حمایت از آنان دست به اعتراض زدند. این است راه مبارزه با رژیمی که به جز کشتار، گرسنگی، فقر، بیکاری و بی خانمانی چیز دیگری برای کارگران و توده های زحمتکش ببار نیاورده است.

اکنون که بحران های چند جانبه از هر سو جمهوری اسلامی را فرا گرفته اند و مطالبات سیاسی و معیشتی توده ها نسبت به هر زمان دیگری بیشتر سر باز کرده اند، وقت آن است که کارگران و توده های زحمتکش، پیش از آنکه گرسنگی و تشنگی بیش از این بر گلویشان چنگ اندازد، به مبارزه ای بی امان با جمهوری اسلامی برخیزند. مبارزه ای برای نان و آب، مبارزه ای برای کار، نان و آزادی.

سازمان فدائیان (اقلیت)، همراه با محکومیت شدید اقدامات سرکوب گرانه جمهوری اسلامی، توده های مردم ایران را به اقدامات اعتراضی در مقابله با کشتارهای جمهوری اسلامی فرا می خواند.

سازمان فدائیان (اقلیت)، ضمن دفاع و حمایت از مبارزات برحق توده ها، اعتراضات عمومی را حق مسلم آنان می داند و گسترش مبارزات توده ای را موثرترین عامل برای عقب نشینی رژیم از سرکوب و کشتار می داند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

نابود باد نظام سرمایه داری

سازمان فدائیان(اقلیت)

۲۱ تیر ماه ۱۳۹۷

کار – نان – آزادی _ حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

 

POST A COMMENT.