حمله وحشیانه‌ی نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی به معلمان را شدیدا محکوم می‌کنیم

فالانژهای جیره‌خوار حکومت اسلامی، همان”آتش به اختیار”های لباس شخصی که همگی از اعضای سپاه و دیگر نیروهای امنیتی و سرکوب جمهوری اسلامی هستند، با همراهی نیروهای انتظامی، وحشیانه به تجمع معلمان تهران در برابر سازمان برنامه و بودجه حمله و ضمن ضرب و شتم معلمان، بیش از ۱۵ نفر از آن‌ها را دستگیر کردند.

امروز ۲۰ اردیبهشت هزاران معلم در سراسر کشور از جمله در شهرها و استان‌های تهران، کردستان، اصفهان، خراسان شمالی، مازندران، مرکزی، گیلان، خراسان رضوی، کرمانشاه، همدان، خوزستان، لرستان و زنجان، با دعوت “شورای هماهنگی کانون‌های صنفی معلمان” دست به تجمع زده بودند. معلمان در این تجمعات با شعارها و پلاکاردهای خود در دفاع از آزادی معلمان زندانی و حق تحصیل تمام کودکان، خواستار بودجه عادلانه، افزایش حقوق بالاتر از خط فقر و بالا رفتن کیفیت آموزش در مدارس شدند.

در تهران معلمان با شعارهایی هم‌چون ” معیشت، منزلت، حق مسلم ماست” ، ” بودجه عادلانه حق مسلم ماست”، ” تشکل – تجمع، حق مسلم ماست” و “بطحائی ، نوبخت ، استعفا ، استعفا”، اعتراض و خواست‌های خود را فریاد زدند. خواست‌هایی که پاسخ آن حمله وحشیانه نیروهای سرکوب بود.

جمهوری اسلامی با حمله به معلمان، معلمانی که سال‌هاست برای بدیهی‌ترین حقوق خود و دانش‌آموزان مبارزه می‌کنند، بار دیگر چهره‌ی واقعی و “داعشی” خود را نشان داد.

چهار دهه حاکمیت جمهوری اسلامی نه فقط برای معلمان که برای تمامی کارگران و زحمتکشان جامعه حاصلی جز فقر، بیکاری، افزایش نابسامانی‌های اجتماعی و نقض گسترده‌ی آزادی‌های سیاسی و اجتماعی نداشته است.

سازمان فدائیان (اقلیت) ضمن محکوم کردن حمله اوباشان جمهوری اسلامی به صفوف معلمان آگاه و مبارز، خواستار آزادی فوری و بی‌قید وشرط معلمان دربند است و از تمامی معلمان، کارگران، زحمتکشان و کمونیست‌ها می‌خواهد تا به حمایت از معلمان زندانی برخیزند.

سازمان فدائیان (اقلیت) ضمن حمایت از مبارزات کارگران، معلمان و دیگر زحمتشکان جامعه، آن‌ها را به گسترش مبارزه علیه جمهوری اسلامی و مناسبات سرمایه‌داری حاکم که مسبب تمامی این مصائب هستند، فرا می‌خواند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده‌باد آزادی – زنده‌باد سوسیالیسم

نابود باد نظام سرمایه‌داری

سازمان فدائیان (اقلیت)

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

کار- نان- آزادی- حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

 

POST A COMMENT.