ترور احمد نیسی، فعال سیاسی مخالف جمهوری اسلامی، در هلند را محکوم می‌کنیم

چهارشنبه، ٨ نوامبر ٢٠١٧، احمد مولا ابوناهض معروف به احمد نیسی، از فعالان سیاسی مخالف جمهوری اسلامی و یکی از مؤسسان گروه «جنبش آزادی بخش الاحواز»، در مقابل درب منزلش ترور شد. به گزارش شاهدان عینی و تأیید پلیس هلند، احمد نیسی بر اثر اصابت سه گلوله با یک کلت کمری مجهز به صدا خفه‌کن، که توسط مردی با چهره‌ی نقاب‌دار به سویش شلیک شد، به قتل رسیده است. اگرچه تحقیقات پلیس هلند در رابطه با عاملان این ترور ادامه دارد، اما شواهد موجود حاکی از دست داشتن رژیم جمهوری اسلامی در این قتل می‌باشد.

رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی از آغاز به قدرت‌گیری با اعدام و سرکوب، پایه‌های حکومت خود را محکم ساخت. این سیاست در رابطه با مخالفان رژیم در خارج از کشور، با عملیات تروریستی ادامه یافت که در موارد متعددی، دست داشتن مستقیم مزدوران رژیم در این اقدام‌های جنایتکارانه اثبات شده و احکام دادگاه برایشان صادر گردیده است.

اگرچه هم ‌اکنون سیاست کلی جمهوری اسلامی، سرمایه‌گذاری کلان در زمینه‌های فرهنگی و نفوذ سیاسی در بین ایرانیان خارج از کشور است، اما روشن است که در هر زمان و مکان که به سودش باشد، از ترور و حذف فیزیکی مخالفانش نیز ابایی ندارد.

رژیم جمهوری اسلامی همواره با دامن زدن به اختلافات ملیتی، و مذهبی و به ویژه در سال‌های اخیر با تشویق گرایشات ناسیونالیستی، تلاش در ممانعت از همبستگی کارگران و زحمتکشان، به ویژه در مناطق محروم از جمله خوزستان داشته و دارد. ترور احمد نیسی، اقدامی است که به خشم و کینه‌توزی ملی و مذهبی دامن زده و در ‌واقع در خدمت تامین منافع رژیم جمهوری اسلامی می‌باشد.

تشکیلات خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت) در عین مرزبندی قاطع با هرگونه ارتجاع مذهبی و ناسیونالیستی، ترور احمد نیسی را به شدت محکوم کرده و خواهان تأمین امنیت جانی مخالفان جمهوری اسلامی و پناهندگان سیاسی در خارج از کشور می‌باشد.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- برقرار باد حکومت شورایی

تشکیلات خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت)

۱۰ نوامبر ۲۰۱۷

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.