پیام شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران به خانوادههای شهدای بخون خفته خلق و خانواده‌های انقلابیون زندانی

با گرم‌ترین درود‌های انقلابی:

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران وظیفه خود می‌دانند که از مقاومت شایسته و از فداکاری‌های شما که متحمل رنج و مرارت شهادت و اسارت فرزندانتان می‌شوید قدردانی نمایند. این قدردانی تنها بخشی ناچیز از ستایشی خواهد بود که خلق قهرمان ما از شما خواهد نمود. و نیز این مقاومت سرسختانه شما جزئی از مقاومتی است که میلیون‌ها توده زحمتکش میهن ما برای رهایی بدان دست یازیده‌اند. ما به عنوان ذره‌ای ناچیز از اقیانوس بیکران خلق در مقابل عظمت این رنج و مقاومت سر تعظیم فرود می‌آوریم. ما اعتقاد داریم همان طور که در دوران قیام پرشکوه خلق‌های ایران در بهمن ۵۷ توده ها فریاد می‌زدند “درود ما بر تو مادر مبارز، درود بر تو مادر فدائی، درود بر تو مادر مجاهد” در آینده این فریادها گسترش و عمقی بیشتر خواهد داشت. تردیدی نداریم در راهی که در پیش داریم شما خانواده های قهرمان شهدا و اسرای خلق نقشی ارزنده به عهده خواهید داشت. ایمان شما به صداقت و فداکاری های فرزندانتان، غرور دشمن شکن شما و نیز مقاومت و تسلیم ناپذیری شما در مقابل اراده ضد انقلابی جلادان رژیم از ارزنده‌ترین صفحات تاریخ مبارزات ضد امپریالیستی – دمکراتیک خلق‌های ایران است.

ما به این سرسختی، به این ایمان، به این تسلیم ناپذیری و به این غرور پرشکوه شما درود می‌فرستیم و خود را در غم و شادی شما شریک می دانیم. دستان گرمتان را می‌فشاریم.

یا مرگ یا پیروزی انقلاب

جاویدان باد خاطره شهدای بخون خفته خلق

گرامی باد حماسه غرور آفرین مقاومت خانواده‌های شهدا و اسرای خلق

مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی

نابود باد امپریالیسم جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا و پایگاه داخلیش

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک های فدائی خلق ایران

POST A COMMENT.