پیام شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریکهای فدائی خلق ایران به رفقای هوادار سازمان در خارج از کشور

رفقا!

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران ضمن گرم‌ترین درودهای انقلابی بر مبارزات بی امان و تلاشهای پیگیر شما علیه رژیم ضد انقلابی ارتجاعی حاکم بر ایران ارج می‌نهند.

مبارزه شما در سطوح بین‌المللی وجهی دیگر از مبارزات دموکراتیک – ضد امپریالیستی کارگران و زحمتکشان میهن‌مان علیه رژیم ترور و اختناق حاکم محسوب می‌گردد و تاکنون نقش بسیار مهمی در افشای رژیم و آگاهی مردم سراسر جهان ایفا کرده است.

رژیم عوام فریبانه می‌کوشد چهره واقعی خود را از انظار جهانیان پنهان دارد و بر جنایات ننگین خود سرپوش بگذارد. اما مبارزات شما در افشای جنایات رژیم و حقانیت مبارزات توده های مردم تا حد زیادی به آگاهی مردم جهان از ماهیت این رژیم کمک کرده است.

رفقا!

اکنون وظایفی باز هم سنگین‌تر بر دوش شما قرار دارد، شرایط حاکم بر ایران هر روز مبارزه را به مرحله قطعی تر نزدیک می‌کند، و توده‌های مردم برای یک نبرد سرنوشت ساز آماده میشوند. رژیم نیز در وا پسین لحظات حیات ننگین خود به فجیع‌ترین جنایات دست می‌زند، تا مگر خود را از سقوط حتمی نجات بخشد. از اینرو شما نیز همانند هزاران هزار فدائی دیگر وظیفه دارید که در این لحظات سرنوشت ساز، تلاش‌های خود را به ده‌ها برابر افزایش دهید و در سراسر جهان پرچم مبارزه علیه رژیم ضد‌خلقی جمهوری اسلامی و امپریالیسم جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا را برافراشته نگهدارید.

پیروز باد انقلاب

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

نابود باد امپریالیسم جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا و پایگاه داخلیش

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران

POST A COMMENT.