پیام شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران به رفقای رزمنده و قهرمان السالوادور

رفقای انقلابی! گرم‌ترین درودهای انقلابی ما را بپذیرید. شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی کامل خود را از مبارزات قهرمانانه خلق السالوادور به رهبری “ارتش آزادی‌بخش فارابوندو مارتی” علیه امپریالیسم آمریکا و مرتجعین داخلی السالوادور اعلام می‌دارند.

خلق های ایران و السالوادور در یک مبارزه مشترک علیه امپریالیسم جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا و همه مرتجعین بین‌المللی پیکار می‌کنند. مبارزه قهرمانانه خلق السالوادور یادآور حماسه آفرینی و پیکارهای قهرمانانه خلق ویتنام علیه امپریالیسم آمریکا می‌باشد و تردیدی نیست که در این مبارزه انقلابی سرانجام خلق السالوادور بر خصم ارتجاعی پیروز خواهد شد.

خلق‌های ایران و السالوادور روز به روز به آرمان‌های مشترک که اکنون بشریت در مقابل خود دارد بیشتر وقوف می یابند و کارگران و زحمتکشان ایران و السالوادور به اتحاد برادرانه کارگران  و زحمتکشان سراسر جهان و وظایف انترناسیونالیستی خود بیشتر پی می‌برند و این راه مشترک را با مبارزه مشترک پیش می‌برند.

رفقای انقلابی السالوادور!

همان طور که اکنون شما در شرایط سختی به پیکار انقلابی خود ادامه می‌دهید و رژیم ارتجاعی حاکم بر السالوادور ددمنشانه به سرکوب توده‌های زحمتکش السالوادور می‌پردازد، در ایران نیز جنبش انقلابی لحظات دشواری را از سر می‌گذراند. رژیم ضد انقلابی و ارتجاعی جمهوری اسلامی دیوانه‌وار به سرکوب توده‌های مردم دست زده است. مبارزات انقلابی کارگران و دیگر اقشار خلق را سرکوب می‌کند، و سازمان‌های انقلابی در معرض فاشیستی‌ترین شیوه‌های سرکوب قرار دارند.

طی چند ماه گذشته نزدیک به ۳ هزار تن از انقلابیون ایران به جوخه‌های اعدام سپرده شده‌اند، ده ها هزار تن از کارگران و زحمتکشان و روشنفکران انقلابی ایران در زندان‌های رژیم زیر شدیدترین شکنجه‌ها به سر می‌برند، رژیم حتی ابتدایی‌ترین حقوق انسانی را نیز لگد مال کرده است. در بسیاری موارد انقلابیون را بدون محاکمه و دسته جمعی به جوخه اعدام می‌سپارد. حتی خانواده‌های آنان از محل دفن آن ها با خبر نمی‌شوند. این رژیم ضد انقلابی و ارتجاعی با این همه جنایات علیه توده‌های مردم، عوام فریبانه می‌کوشد خود را ضد‌امپریالیست معرفی کند، اما هم اکنون اکثریت عظیم توده‌های مردم به ماهیت ارتجاعی و سیاست‌های فریبکارانه رژیم پی برده‌اند و ما ایمان داریم که توده‌های زحمتکش میهن ما همان گونه که رژیم سلطنتی شاه را به گورستان تاریخ سپردند، رژیم جمهوری اسلامی را نیز در کنار آن به گورستان تاریخ خواهند سپرد.

رفقای رزمنده و انقلابی السالوادور!

ما از همدردی و پشتیبانی شما از مبارزات عادلانه خلق‌های ایران طی ماه‌های اخیر قدردانی می‌کنیم و تردیدی نداریم که سرانجام خلق‌های آمریکای لاتین همان گونه که انقلابی کبیر رفیق چه گوارا پیش بینی نموده بود، در مبارزه علیه امپریالیسم آمریکا و همه مرتجعین پیروز خواهند شد. ما به این پیروزی می‌اندیشیم و تمام دشواری‌ها و سختی‌هایی که اکنون با آن روبرو هستیم با تجسم یک لحظه از آن پیروزی از یاد می‌بریم.

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران یک بار دیگر نقشی را که “ارتش آزادی‌بخش فارابوندو مارتی” در جنبش انقلابی السالوادور ایفا نموده است می ستایند و از مبارزه قهرمانانه آن علیه امپریالیسم جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا و مرتجعین السالوادوری حمایت و پشتیبانی کامل می نمایند.

زنده باد همبستگی انترناسیونالیستی خلق‌های السالوادور و ایران

مرگ بر رژیم‌های ارتجاعی السالوادور و ایران

مستحکم باد پیوند ارتش آزادی‌بخش خلق “فارابوندو مارتی” با سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران

نابود باد امپریالیسم جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا و پایگاه‌های داخلیش

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران

POST A COMMENT.