پیام شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران به رفقای جبهه خلق برای آزادی فلسطین

رفقای فلسطینی!

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران گرم‌ترین درودهای خود را به خلق فلسطین به نیروهای انقلابی فلسطین و به رفقای جبهه خلق برای آزادی فلسطین تقدیم می‌کنند. و یک بار دیگر بر پیوند مستحکم و تاریخ ساز آن، و جبهه خلق برای آزادی فلسطین که باید ادامه یابد مهر تأئید می‌زنند. ما هرگز کمک‌های مادی و معنوی بی دریغ شما را در مبارزه خلق‌های ایران علیه رژیم خائن شاه فراموش نمی‌کنیم و نیز هرگز بر پیمانی که خلق ایران و فلسطین در مبارزه مشترکشان علیه امپریالیسم، صهیونیسم و ارتجاع منطقه بسته‌اند پشت نمی‌کنیم. از طریق شما به خلق قهرمان فلسطین اطمینان می‌دهیم که همواره از مبارزه عادلانه‌اشان دفاع می‌کنیم. اکنون خلق ما در شرایط پیچیده و بغرنجی قرار گرفته است. در مقابل خلق‌های ایران رژیم سفاک، ضد انقلابی و ارتجاعی قرار گرفته که روزانه ده‌ها و گاهی صدها انقلابی ضد امپریالیست را به جوخه‌های اعدام می‌سپارد، کارگران را به گلوله می‌بندد، دهقانان را سرکوب می‌کند خلق کرد را وحشیانه به خاک و خون می‌کشد… و مزورانه ادعای ضد امپریالیست بودن می‌کند و متأسفانه بعضی از دوستان و متحدین ما را در سطح بین‌المللی دچار توهم ساخته است. اما در این میان موضع‌گیری انقلابی در نشریات جبهه خلق برای آزادی فلسطین علیه رژیم خمینی برای ما بسیار قابل ارج و قدردانی است. اکنون که امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا با تقویت رژیم‌های ارتجاعی، علیه انقلاب خلق‌های منطقه توطئه می‌کند، رژیم جمهوری اسلامی به ظاهر کوشش می‌کند که خود را مدافع خلق فلسطین نشان دهد ولی در عمل با خرید تسلیحات از اسرائیل، صهیونیسم را تقویت می‌نماید، در عمل جریان ارتجاعی امل را که سرسپردگی آن به امپریالیسم جهانی برای هر فلسطینی آگاه روشن است تقویت می‌کند. رژیم خونخوار خمینی با تقویت جریان ارتجاعی امل عملاً مهر تأئید بر اقدامات ارتجاعی این جریان که ده ها انقلابی فلسطینی را به گلوله بسته است و دائماً در جهت ایجاد و تشدید اختلافات فرقه‌ای و مذهبی در صفوف خلق فلسطین است را تأئید می‌کند و این همگامی و هماهنگی رژیم ارتجاعی خمینی با امپریالیسم جهانی در سطح منطقه است.

رفقای فلسطینی!

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران پس از مباحثات مفصل پیرامون برنامه عمل انقلابی در این مرحله، به این نتیجه رسیدند که سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی در دستور کار و اولین گام در جهت به ثمر رساندن انقلاب ضد‌امپریالیستی دمکراتیک خلق‌های ایران می‌باشد و در این مبارزه عادلانه انتظار حمایت و پشتیبانی هر چه وسیع‌تری از طرف دوستان انقلاب ایران را داریم. تردیدی نداریم که سیاست خارجی ارتجاعی پان‌اسلامیستی جمهوری اسلامی روز به روز برای توده‌های منطقه آشکار‌تر خواهد شد و توده‌های انقلابی منطقه به این که این سیاست عملاً آب به آسیاب امپریالیسم خواهد ریخت پی خواهند برد. تردیدی نداریم که سیمای کریه رژیم سفّاک خمینی روز به روز برای خلق‌های منطقه روشن‌تر خواهد شد و در این میان کسانی که در سطح جهانی پیشگام موضع‌گیری علیه جنایات این رژیم شده‌اند در قلوب مردم قهرمان میهن ما جای بس ارزنده ای خواهند داشت.

رفقای فلسطینی!

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران یک بار دیگر بر همبستگی انترناسیونالیستی و برادرانه خود با زحمتکشان و خلق فلسطین تأکید نموده و خواستار گسترش و تعمیق این همبستگی هستند.

زنده باد انقلاب فلسطین، زنده باد انقلاب ایران

پایدار باد دوستی بین جبهه خلق برای آزادی فلسطین و سازمان چریک‌های فدائی خلق ایران

مرگ بر امپریالیسم جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا و متحدین آن در منطقه

شرکت کنندگان در اولین کنگره سازمان چریک های فدائی خلق ایران

POST A COMMENT.